Ofis Taşıma Nedir? Profesyonel Ofis Taşıma Hizmeti

Ofis Taşıma Nedir?

Kurumsal firmaların ana merkezleri veya herhangi bir büyüklükteki firmanın ofis kısmının, usulüne uygun olarak taşınmasına, ofis taşıma denir. Her ofisin kendine göre özellikleri vardır ve taşınacak eşyalarda bu özelliklere göre değişebilmektedir. Arşiv bölümü fazla olan ofisler veya sattığı ürünlerin numunelerinden oluşan showroom benzeri ofisler gibi birçok ofis şekli vardır.

Tüm ofislerin kuralına uygun ve temiz taşınması önemlidir. Kırılacak eşyaların, ev taşımasında sarıldığı gibi, ofis taşımacılığında da kırılacak veya zarar görecek eşyaların sarılması, paketlenmesi çok önemlidir.

Türkiye’de birçok nakliyeci bulunmaktadır. Fakat bu nakliyecilerden sadece bazıları bu tip taşımalarda başarılı olabilmektedir. Akdeniz Nakliyat gibi, İsteend (İstanbul evden eve nakliyeciler derneği) üyeliği olan firmalar, eşyalarınızın taşınmasında daha dikkatli ve özenli olabilirler.

Ofis Taşıma Nedir?

Ofis Taşıma Nedir?

Ofis Taşıma Nasıl Yapılır?

Firmamıza gelen ofis taşımacılığı tekliflerini, öncelikle uzman ekspertiz ekiplerimiz ile değerlendirmekteyiz. Eşyaların alınacağı ofisi ve içindeki tüm eşyaları inceleyerek, özellikle bina içi ve asansör durumuna bakmaktayız. Bunun sonrasında, eşyaların taşınacağı mekanın da tespitlerini yine uzman ekspertizlerimizle yapmakta ve buna göre bir fiyat ve zaman çizelgesi çıkartmaktayız.

Özellikle büyük m2’li ofis taşımalarında, ekspertiz ekiplerimiz tespit yapmadan işe başlamıyor ve eşyanın, firmanın tüm güvenliği alınmadan işe tarafımızca başlanmıyor.

Ofis içerisinde bulunan elektronik eşyalar, elektrikli eşyalar ve yüksek maliyet tutan bunlara benzeyen diğer ofis eşyalarının taşıması esnasında yapılacak paketleme işlemi de önceden, firmamızca tasarlanmaktadır.

Ofisler boyutları bakımından üçe ayrılmaktadır.

  • Küçük ofisler
  • Orta boyutlu ofisler
  • Büyük boyutlu ofisler

Küçük ve orta boyutlu ofislerin taşımaları çoğunlukla 1 günde tamamlanmaktadır. Fakat büyük boyutlu ofislerin taşınması, ofisin içindeki çalışan sayısına bağlı olmak üzere, günlerce sürebilmektedir.

Ofis Taşıma Boyuta Göre Değişebilir

Yukarıda da bahsettiğimiz gibi, her ofisin boyutu aynı değildir. Kurumsal ve büyük firmaların ofislerinin taşıma işlemleri bazen günlerce sürebilmektedir. Tabi bu tip ofislerde daha çok, kaliteli ve son model cihazlar, bilgisayarlar, yazıcılar ve diğer ofis malzemeleri kullanıldığından, paketleme işlemleri de hassas olmakta ve taşıma işleri genellikle uzamaktadır.

Taşınacak ofisin bina durumuna göre, eğer çoklu ekip çalıştırma imkanı var ise ekiplerimizi farklı alanlarda görevlendirip iş bölümü de yapabilmekteyiz. Bu sayede iş yükü azaltılmakta ve taşıma işlemleri daha kısa sürelerde bitirilebilmektedir.

Ofislerin boyutu ne kadar büyürse, taşıma operasyonlarında kullanılacak araçlarında boyut ve sayıları o kadar artmaktadır. Özellikle elektronik eşyaların, mobilya tarzı eşyalardan ayrı taşındığı taşıma operasyonlarında da firmamız görev almış ve defalarca başarılı şekilde taşıma işlemlerini bitirmiştir.

Ofis Taşıma Ücretleri

Ofis taşıma ücretleri, taşınacak ofislerin boyutuna ve içindeki eşyalarına sayısından, özelliklerine ve maliyetlerine kadar değişiklikler gösterebilmektedir. Yüksek maliyetlerle kurulmuş bir ofisin elbette ki taşıma esnasında riski daha büyüktür. Bu sebepten sigorta maliyetleri daha yüksek olmaktadır. Bunlarla birlikte kullanılan paketleme malzemeleri hem daha kaliteli olmak zorunda, hem de daha çok kullanılmaktadır.

Tüm bu detaylar, ofis taşıma ücretleri açısından değişkenlikler gösteren durumları doğurur. Firmamızın, ofis taşıma konusunda belli bir ücret tarifesi yoktur. Zira taşınacak ofisin yeri, zamanı, büyüklüğü gibi birçok etken, fiyatı değiştirebilir.

Ofis Taşıma Sigortalı mı?

Taşıdığımız ofislerin daima sigortalarını yapmakta ve taşıma esnasında oluşabilecek zararlara karşı müşterilerimizi mağdur etmemek adına çalışmaktayız.

Sigortalı ofis taşımacılığı güvendir, müşteri açısından çok büyük bir güvence sebebidir. İsteend üyesi olmayan ya da nakliye işlerinde herhangi bir becerisi, uzmanlığı, tarihi olmayan firmalar, sigortasız eşya, ofis taşımacılığı yapmaktadır. Bu tip durumlar çok amatörcedir ve karşılıklı olarak, hem nakliyeci firma, hem de eşyası taşınan taraf büyük risk altına girmektedir.

Eşya taşıma veya nakliye hizmetleri, her zaman kazaya açık işlerdir. Eşyalar kırılabilir, düşebilir veya çizilebilir. Bu gibi sorunlar her zaman olabilir. Önemli olan bu tip sorunların nasıl çözüleceğidir. Bunu bir kriz haline sokmadan, müşterinin zararının tamamının karşılanmasının tek yolu karşılıklı sigorta güvencesidir.

Tabii ki taşıma esnasında, sigortalı da olsa, firmamız ve diğer nakliye firmaları azami özen ve dikkat göstermektedir. Fakat kazalar yaşanabilir, normal olduğu kadar gerçektir de.

Şehirler Arası Ofis Taşıma

Firmamız sadece İstanbul içi değil, İstanbul dışı da nakliye hizmeti vermektedir. Kurumsal firmaların şehirler arası ofis taşımalarında da görev alan firmamız, birden fazla araç ve ekip ile de hizmet verebilmekte ve doldur boşalt yöntemi ile taşımayı en hızlı şekilde yapabilmektedir.

Şehirler arası taşıma da küçük ve orta boyutlu ofisler için büyük araçlarımızın turlarına denk getirerek, ilgili illere ofis transferleri de yapabilmekteyiz. Ayrıca taşınan ofislerin, binaların konumuna ve içine bağlı olarak, gerekirse asansörlü ofis taşımacılığı da yapabilmekteyiz.

Sonuç Olarak

Ofis taşımacılığı uzmanlık isteyen ve çoğu durumda riskli hizmetlerdendir. Ofislerde çoğunlukla elektronik eşyalar ağırlıktadır ve bu eşyaların uzman ekiplerce paketlenmesi ve de taşınması çok önemlidir.

Akdeniz Nakliyat olarak uzman ekiplerimiz ofis taşımacılığında ehillerdir ve yıllardır bu sektörde hizmet vermektedirler. Her şehirden uzman taşıma ekiplerine sahip olan firmamızdan, ofis taşıma teklifi almak için talep formumuzdan bize ulaşabilirsiniz.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın